نخستین گام برای ایجاد یک لیست آمازون مناسب و کارآمد این است که باید بدانید در برابر چه چیزی قرار گرفتهاید. در بسیاری از دستهبندیها میتوانید با استفاده از اطلاعاتی که از صفحات رقبای شما بدست میآیند متوجه شوید که مشتریان چه مواردی را لازم دارند و چه مواردی را نمیخواهند. علاوه بر این، محصولات مکمل خوب میتوانند فرصتهای بسیار خوبی را برای افزایش فروش شما ایجاد کنند. اگر قصد آنالیز رقبا را دارید فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید.
زمانی که یک محصول را در آمازون قرار میدهید در صفحه توضیحات آن لیستی از محصولات پیشنهادی سایر برندها و رقبای خود را مشاهده خواهید نمود. این موضوع حتی زمانی که تولیدکننده محصول شما باشید نیز صدق نموده و تنها در صورتی که تحت پوشش برنامه Brand Gating قرار گرفته باشید(که البته بسیار بسیار دشوار است) مشتری میتواند همان محصولی که شما گذاشتهاید را در لیست ارائه شده که اصطلاحا به آن Buy Box گفته میشود، با قیمت مناسبتری مشاهده نماید.
برای مطالعه این مطلب به صورت کامل در وبلاگ فروشگاه اینترنتی واسا می توانید از این لینک استفاده کنید.
- ۹۷/۱۱/۰۷